niedziela, 6 października 2013

Rysunek ;3

A raczej moje wypociny :D Chociaż przyznam, że jestem z siebie bardzo dumna ;) Pierwszy raz (a prób było kilka) udało mi się narysować twarz (w szczególności jej kontur oraz oczy z brwiami) tak, jak chciałam. Co prawda nie jest idealnie, nadal jest parę różnic pomiędzy jej mangowo-animowym wcieleniem a moim rysunkiem - powinna mieć bardziej "cielęce" spojrzenie - ale mówię - nie chciałam popsuć ;) Spróbuję następnym razem. (Nie wiem czemu na rysunku widać ciemne smugi - w rzeczywistości ich nie ma).


 
Radzę powiększyć zdjęcie :)

Rysowałam ją (twarz), ponieważ mam pewne plany co do niej, a mianowicie:  Chcę uszyć sobie pluszaka z jej wizerunkiem. Mam już nawet wizję, jak to ma wszystko wyglądać. Będzie miała ubrania na zmianę - mundurek szkolny oraz strój czarodziejki. Będzie można ją dowolnie przebierać. Ale co innego plany, a co innego zdolności! Chciałabym, żeby wszystko było idealnie, ale w głębi duszy wiem, że tak nie będzie. Na pewno nie uszyję jej tak, jak mam w głowie. Najwyżej wyjaśnię wszystko krawcowej lub komuś takiemu i wyszyje mi twarz, bo jej na pewno nie dam rady zrobić. Pożyjemy, zobaczymy :D

P.S. Podoba się Wam (Tobie...?) nowy wygląd bloga? Według mnie wygląda sto razy lepiej :) Teraz trzeba popracować nad nagłówkiem. Zrobię zdjęcie do niego, gdy już będę mieć figmę Tomoe. Koniecznie musi się na nim znaleźć :D

1 komentarz: