poniedziałek, 3 marca 2014

Nowa lokatorka :D

Chciałam przeprosić za długie nie pisanie ^^ Ale tak jakoś wyszło. Gomenasai gozaimasu~
Wracając do tytułu posta - jak można się domyślić, pewna panna z mojej Wishlisty jest już niedługo zamawiana :D Można by rzec, że na tygodniu. Akurat znalazłam korzystną ofertę :) Ale nie powiem, o którą mi chodzi - mogę Wam tylko wyjawić, że jest limitką i nazywa się Miku Hatsune XDDD
Już nawet nie będę pisać, że długo mi zeszło na namawianiu mamy do kupna (chociaż za moje pieniądze...) - była przeciwna bardziej, niż w przypadku Tomoe...! Hyhy, w końcu cena ciutek większa od ceny Mami (różnica to coś ok. 200 złotych xD), to i mama opory mogła mieć większe. Aż śmiać mi się chce, jak sobie przypomnę, jak wracając z poczty, razem z mamą, z moją Tomoetką w łapkach, obiecała mi, że już nigdy nie weźmie udziału w moich "durnych zakupach". A tu proszę...! :D Z pewnością do jej decyzji przyczynił się pobyt na wycieczce w Warszawie - ale o tym bardziej szczegółowo napiszę już w recenzji. Chciałabym ją napisać z ładem i składem, bo z tego, co wiem, nikt na polskich blogach nie recenzował tej figurki, ani nawet żadnej z tej "serii", o ile mogę tak to nazwać. :) Więc postaram się jak mogę, żeby to jakoś wyglądało i w miarę przyzwoicie się prezentowało.
Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz