sobota, 1 czerwca 2013

Prezenty na Dzień Dziecka :D

Dokładnie wczoraj, późnym wieczorem rodzice postanowili kupić maszynę do szycia, którą bardzo chciałam mieć. Ucieszyłam się, bo wspominałam im o maszynie, ale odmówili, kiedy zadałam im pytanie o nią pod koniec maja. Na szczęście udało się i mój Łucznik Weronika do mnie jedzie :) A wygląda on tak:
Zdj.: http://archiwumallegro.pl/maszyna_do_szycia_lucznik_weronika_z_gwar_24mce-1253487163.html Ale to nie koniec :) Tego samego dnia mama zamówiła pewien zestaw z mojej Wishlisty (ale tym razem za moje pieniądze i na moją prośbę), a jest to...

Stwórz Własnego Potwora Lodowa i Galaretkowa Dziewczyna!

Zdj.: http://magdusiamaj.pinger.pl/m/15419466
Piszę o tym nie po to, żeby się przechwalać, ale jestem okropnie szczęśliwa! Musiałam się z kimś podzielić moją radością :D

1 komentarz:

  1. Mogę już pisać jako anonimowy. To dobrze. Czekam na zdjęcia ,,Galaretki"

    Vampires Queen lub jak wolisz Mroczna strona każdego z nas.....

    OdpowiedzUsuń