niedziela, 23 czerwca 2013

Wracam!

Nareszcie wakacje (wiem, odkryłam Amerykę XD)!
Zaprezentuję Wam teraz coś, co mam już od dawna, ale nijak nie chciało mi się wstawiać zdjęć na bloga. Jest to moja nowa upiorka w stadzie, Candy!

(tak, wiem, zdjęcie trochę dziwne, ale robione "na szybko")

Jak widać, Candy dostała ode mnie buty i podkolanówki Rochelle Goyle z serii Basic oraz bransoletki też od Rochelle, tyle że ze SCOF. Reszta jest z zestawu.
Jest teraz moją ulubioną Monsterką. Ma ona najlepszą gestykulację spośród moich wszystkich lalek MH, a ja jestem na tym punkcie bardzo wyczulona (czytaj: mam fioła XD), dlatego tak bardzo ją polubiłam :)
Wstawię jeszcze jej zdjęcie w pudełku, bardzo, ale to bardzo kiepskiej jakości. Było już późno, a fotka musiała bym robiona przy sztucznym świetle...

 Mam nadzieję, że niedługo coś jej uszyję i zabiorę na parę zdjęć...
 Jeszcze nie umiem "wyczarowywać" czegoś na maszynie, a mama nie ma czasu, żeby mi w tym pomóc... ;(

P.S. Strasznie podoba mi się ta piosenka: :D


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz